wtorek, 17 stycznia 2012

american horror story series



uwielbiam ten serial i dwa inne. 90210 + One Tree Hill (OTH) + American Horror Story (AHS) = <3 <3
90210 - czekam na następny odcinek z utęsknieniem, OTH - jestem dopiero na na początku 3 serii, jak na razie wylewam milion łez prawie przy każdym odcinku, AHS - uwielbiam tych specyficznych ludzi, też czasami beczę jak głupia. To właśnie z tego filmu mam dziś cytat. Słowa te wypowiedział Tate (Evan Peters) . Uwielbiam postać!

Szykuję się na wielką wojnę. Jestem spokojny, znam sekret. Wiem co nadchodzi i wiem, że nikt nie może mnie zatrzymać, łącznie ze mną. Zabijam ludzi, których lubię. Niektórzy błagają o życie. Nie czuję smutku. Nic nie czuję. Żyjemy w paskudnym świecie. W paskudnym, przeklętym, beznadziejnym świecie, i szczerze, czuję się jakbym pomagał zabrać ich od tego gówna, którego pełno na ulicach. Pomagam zabrać ich w jakieś czyste i przyjemne miejsce. I coś jest w tej całej krwi stary, topię się w niej. Indianie wierzyli, że krew zatrzymuje złe duchy. Raz na miesiąc odprawiając rytuał cięli się, żeby wypuścić duchy. Jest w tym coś mądrego, bardzo mądrego. Podoba mi się to. Myślisz, że jestem szalony?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz